Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar pačios prekės pažeistos jeigu pažymėta, kad jų pažeista pakuotė?

    Jeigu nėra papildomos informacijos apie prekės pažeidimą. Tai reiškia, kad prekė nepažeista ir veikianti.

    2. Ką reiškia naudota prekė?

    Naudota prekė, kada matosi naudojimo požymiai (stipriai pasikeitusi spalva, įbrėžimai, nusidėvėjusi rankenelė ir t.t) tačiau pati prekė švari, nuvalyta ir veikianti. Prie prekės bus pateikta informacija kokie tai prekei būdingi naudojimo požymiai.

    3. Ar galima paprašyti atsiųsti nuotrauką kaip atrodo išorės pažeidimai?

    Taip, galima. Parašykite elektroninį laišką kas Jus domina. Mes atsiųsime nuotrauką ir visą Jus dominančią informaciją.

    4. Kokios suteikiamos garantijos?

    Naujoms, nukainotoms ir naudotoms prekėms suteikiama garantija kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai. Pageidautina, kad prekė garantiniam aptarnavimui būtų pristatyta originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos. Neveikiančioms prekėms garantija netaikoma.  

    5. Kodėl dažnai čia prekės pigesnės?

    Nes jų daug su pažeista pakuote. Prekės pirktos iš bankrutuojančių ir likviduojamų įmonių. Prekės buvo eskspozicjose ir parodose.